Conferència Marató de TV3

• Conferència Marató de TV3
  • 2019-11-14T19:00:00+01:00
  • 2019-11-14T20:20:00+01:00
  • Conferència divulgativa sobre les malalties minoritàries, a càrrec de Maite Caus Enríquez, professional de la salut. Aquesta activitat està finançada per la Fundació "La Marató de TV3" amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. A la Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues a les 19:00h. Hi haurà un sorteig de llibres per tots els participant en l'acte i que hagin efectuat una aportació a la bústia de la Biblioteca.
Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues