Exposició "La nit"

• Exposició "La nit"
  • 2020-03-02T00:00:00+01:00
  • 2020-03-17T23:59:59+01:00
  • Del dilluns 2 al dimarts 17 de març, podeu visitar l'exposició de contes "La nit" a la Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues. Aquesta exposició del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (Clijcat) consta d'una gran selecció de contes relacionats amb la nit (somnis, éssers nocturns, nits màgiques...) També trobareu una exposició de novel·la d'aduts relacionades amb la temàtica.
Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues