VETLLADA CULTURAL

• VETLLADA CULTURAL
  • 2021-08-12T20:00:00+02:00
  • 2021-08-12T21:40:00+02:00
  • Presentació del llibre "Arrelats, les famílies més antigues de Catalunya" a càrrec d'Ignasi Revés. Seguidament tast/degustació de 5 licors de la Cooperativa Tres Cadires d'Arbeca, elaborats al seu obrador compartit (PRÈVIA RESERVA DE PLAÇA)

Hi haurà venta de llibres per tothom que en vulgui adquirir un exemplar per part de Lo Quiosc.

També hi haurà parada de novetats per endur-vos en préstec (porteu el vostre carnet de la biblioteca).

El preu per persona del tast/degustació és de 3€.

S'explicarà el projecte que hi ha al darrera de la Cooperativa i es donarà receptes dels licors que es tastin.

US HI PODEU INSCRIURE CLICANT AQUÍ

PLACES LIMITADES