Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El pas a Biblioteca Municipal

Abril, 1982

Enllestides les eleccions municipals del 1979, una de les principals preocupacions era l’assumpte de la Biblioteca que en aquells moments es trobava situada en un lloc transitori, degut a l'enderroc de la primera seu, l'any 1974, es trobava en una de les dependències de l’ajuntament, el problema era que aquest espai era petit i amb molt pocs recursos.

El 20 de desembre de 1979 es celebrà una assemblea de socis en la qual quedà acordat que la biblioteca passés a mans municipals definitivament i així també assignar-li un local digne.

Però per fer possible aquest canvi d’institució era imprescindible complir tot un seguit de passos burocràtics, per aquest motiu es celebrà una reunió amb el delegat d’Ensenyament i Cultura a Lleida, Antoni Guidó, i amb Jaume Gonzalez, cap del servei de Lletres i Biblioteques de Catalunya.

El 25 d’abril de 1982, coincidint amb la celebració de Sant Jordi a Cervià s’inaugurà el nou local de la Biblioteca, ara sí amb identitat municipal.
El dia següent s’escolliria una nova Junta.