Novetats

Periòdicament podreu trobar les darreres novetats que s'inclouen al fons de la biblioteca. ​ Novetats de ficció, coneixement, infantil i DVD. ​ Us recordem que podeu consultar la seva disponibilitat i ubicació al catàleg ARGUS ​ Podeu clicar a la imatge del document per veure més informació!
Una absorbent història de suspens psicològic que explora els límits entre la culpa i l'expiació.A finals dels setanta, en Víctor Yagüe i en Juanpe Zamora van ser alguna cosa més que companys de classe. La seva amistat, plena de confidències i jocs, d'alegries i pors, va traspassar les parets de l'aula i es va estendre pels conflictius carrers de la Ciutat Satèl·lit.
Tigres de vidre - Toni Hill
Feu clic per a visualitzar la imatge a mida completa… Mida: 9KB
El prestigiós divulgador històric Enric Calpena ens explica l'episodi més devastador de la Barcelona del segle X, la ràtzia d'Almansur: el dia que la ciutat va estar a punt de desaparèixer per sempre. Una de les llegendes més fascinants de la nostra història. «L'any del Senyor 985, trigèsim primer del regnat de Lotari, rei dels francs, els exèrcits sarraïns van avançar i van arribar fins a Barcelona. Devastant tota la terra, van prendre la ciutat, la van despoblar i incendiar. Tot el que s'havia guardat en el seu interior es va cremar, i el que va escapar al desastre s'ho van emportar els assaltants.» Tot això va passar el dia que Barcelona va morir... Ipso die quando Barchinona interiit... El visir Almansur avança amb quaranta mil homes, decidit a saquejar la ciutat de Barcelona, la capital del comtat més poderós del sud dels Pirineus. L'experimentat comte Borrell, el jove vescomte Udalard, la seva esposa Riquilda, la sàvia vescomtessa vídua Geriberga, l'intel·ligent ardiaca Arnulf i el criat Gondemarus, entre molts altres, es disposen a defensar la ciutat. Però potser la desgràcia que s'apropa a les muralles és només una prova que l'Anticrist està a punt de desencadenar tota la seva fúria sobre els habitants de Barcelona, com ja ho ha fet a Roma i en altres regnes de la cristiandat.
El dia que va morir Barcelona - Enric Calpena
Feu clic per a visualitzar la imatge a mida completa… Mida: 12KB

Actualment no hi ha elements dins d'aquesta carpeta.