INSCRIPCIÓ CLUB LECTURA INFANTIL/JUVENIL

Els clubs de lectura són espais de lectura, tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura i oferir itineraris de lectura als infants i joves, realitzant activitats complementàries per ajudar a la comprensió i fomentar la creativitat i la diversió.

Funcionament del grup de lectura:

• Coordinador/a: Maria Farré i Damià Alentorn
• Periodicitat: quinzenal, els dilluns (6 a 9) i dimarts (9 a 13) (RESTA DE GRUPS A CONCRETAR)
• Nombre participants: màxim 10 nens/es en cada franja d’edat

Què cal per participar?
• Tenir carnet de la biblioteca.
• La inscripció al Club de Lectura és gratuïta, així com tots els materials que es repartiran a les sessions.
Inscripció prèvia: del 3 d’agost al 4 de setembre de 2020

Ompliu el formulari que trobareu a continuació per efectuar la vostra inscripció al curs 2020-2021:

(*) Els camps marcars amb un punt vermell són obligatoris.

Les dades personals que conté el formulari podran ser incloses en un fitxer per al seu tractament per la Biblioteca Pública de Cervià, en l’ús de les funcions pròpies que té atribuïdes, i es podrà dirigir a la mateixa Biblioteca per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, segons disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre , de Protecció de Dades de Caràcter Personal (BOE Núm. 298, de 14/12/99).