INSCRIPCIÓ CURS GRUP DE LECTURA

Els grups de lectura són espais de tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura, el gust per la conversa i oferir itineraris de lectura als lectors.

Funcionament del grup de lectura:

• Coordinadora: Sílvia Fernández Marquès
• Periodicitat: mensual, dijous a les 19h.
• Nombre participants: màxim 20 persones (possibilitat de diferents grups segons normatives de salut)

Calendari previst de trobades (orientatiu)
24 de setembre
29 d’octubre
26 de novembre
22 de desembre
28 de gener
25 de febrer
25 de març
29 d’abril

27 de maig

24 de juny (cloenda del curs)

Selecció de llibres: en aquest grup es llegiran i comentaran novel·les de diferents gèneres i altres títols que la coordinadora/bibliotecari, o els integrants del grup proposaran.
Aquest curs, novament, estem inscrits a “llegir el teatre” que promou el TNC i Servei de Lectura Publica de Catalunya; També ens hem adherit al projecte Liceu BIB, amb les activitats que en deriven, us oferirem més informació a l’inici del curs.

Què cal per participar?
• Tenir carnet de la biblioteca.
• Inscripció prèvia: del 3 d'agost al 4 de setembre de 2020

*Si no es pot assistir a una trobada, es prega retornar el llibre que es comentarà amb anterioritat, per un bon funcionament de la biblioteca.

*Tenen preferència de matrícula les persones que ja formaven part del grup de lectura en el curs anterior (2019-2020), (en cas de cobrir el nombre màxim de places).

Que es comentarà a la 1a trobada del curs: dijous, 24 de setembre a les 19h.
[lloc de trobada: Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues]

Ompliu el formulari que trobareu a continuació per efectuar la vostra inscripció al curs 2020-2021:

(*) Els camps marcars amb un asterisc són obligatoris.

Les dades personals que conté el formulari podran ser incloses en un fitxer per al seu tractament per la Biblioteca Pública de Cervià, en l’ús de les funcions pròpies que té atribuïdes, i es podrà dirigir a la mateixa Biblioteca per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, segons disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre , de Protecció de Dades de Caràcter Personal (BOE Núm. 298, de 14/12/99).