INSCRIPCIÓ CURS GRUP DE LECTURA

Els grups de lectura són espais de tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura, el gust per la conversa i oferir itineraris de lectura als lectors.

Funcionament del grup de lectura:

• Coordinadora: Sílvia Fernández Marquès
• Periodicitat: mensual, dijous a les 19h.
• Nombre participants: màxim 20 persones

Calendari previst de trobades (orientatiu)
23 de setembre
28 d’octubre
25 de novembre
23 de desembre
27 de gener
24 de febrer
31 de març
28 d’abril

26 de maig

23 de juny (cloenda del curs)

Selecció de llibres: en aquest grup es llegiran i comentaran novel·les de diferents gèneres i altres títols que la coordinadora/bibliotecari, o els integrants del grup proposaran.
Aquest curs, novament, estem inscrits a “llegir el teatre” que promou el TNC i Servei de Lectura Publica de Catalunya; També ens hem adherit al projecte Liceu BIB, amb les activitats que en deriven, us oferirem més informació a l’inici del curs.

Què cal per participar?
• Tenir carnet de la biblioteca.
• Inscripció prèvia: del 2 al 27 d'agost de 2021

*Si no es pot assistir a una trobada, es prega retornar el llibre que es comentarà amb anterioritat, per un bon funcionament de la biblioteca.

*Tenen preferència de matrícula les persones que ja formaven part del grup de lectura en el curs anterior (2020-2021), (en cas de cobrir el nombre màxim de places).

Que es comentarà a la 1a trobada del curs: dijous, 2 de setembre a les 19h.
[lloc de trobada: Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues]

Ompliu el formulari que trobareu a continuació per efectuar la vostra inscripció al curs 2021-2022:

Ens posarem en contacte per confirmar-vos la vostra inscripció.

(*) Els camps marcars amb un asterisc són obligatoris.

Les dades personals que conté el formulari podran ser incloses en un fitxer per al seu tractament per la Biblioteca Pública de Cervià, en l’ús de les funcions pròpies que té atribuïdes, i es podrà dirigir a la mateixa Biblioteca per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, segons disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre , de Protecció de Dades de Caràcter Personal (BOE Núm. 298, de 14/12/99).