Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

TARDA DE BIBLIOPISCINA

Aquest estiu, la Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues surt a l'aire lliure! Us convidem a gaudir d'una tarda plena de lectura, jocs i històries a les Piscines Municipals de Cervià de les Garrigues, en un espai pensat perquè infants i famílies comparteixin una estona divertida i cultural.

  • TARDA DE BIBLIOPISCINA
  • 2026-07-23T16:00:00+02:00
  • 2026-07-23T19:45:00+02:00
  • Aquest estiu, la Biblioteca Pública de Cervià de les Garrigues surt a l'aire lliure! Us convidem a gaudir d'una tarda plena de lectura, jocs i històries a les Piscines Municipals de Cervià de les Garrigues, en un espai pensat perquè infants i famílies comparteixin una estona divertida i cultural.

📅 Dijous 23 de juliol de 2026

Programa d'activitats

🕓 16.00 h – Espai de lectura
Revistes per a tots els públics, contes i àlbums il·lustrats per llegir i descobrir en família.

🎲 De 16.30 a 18.00 h – Jocs de taula i videojocs familiars
A la zona de la gespa, gaudirem d'espais de joc compartit amb jocs de taula (a càrrec de la Tribufera) i videojocs familiars guiats.

📖 18.00 h – Hora del conte amb Irene Fondevila
Un espectacle de narració oral que ens portarà històries per escoltar, imaginar i descobrir el gust per la lectura.

Edat recomanada: a partir de 3 anys.
Durada: 50 minuts.

En aquesta edició volem crear un espai participatiu, cultural i lúdic per a infants i famílies, que combini la imaginació, la lectura i el joc compartit.

Us hi esperem per viure una tarda de Bibliopiscina! ☀️📚🎲🎮

Piscines Municipals de Cervià de les Garrigues