ACTE COMMEMORATIU DEL DIA MUNDIAL DE LA POESIA 2023

El passat dijous 23 de març vàrem celebrar l'acte per commemorar el Dia Mundial de la Poesia a la Biblioteca Pública.

DILLUNS 27 MARÇ 2023

Vàrem començar a les 19:00 h amb una breu introducció de l'acte, seguidament van actuar l'escola de música de les garrigues amb, Sònia Tost Casamitjana, Naia Baiget Pérez, Maria Martí Clotet, Victoria López Abu, Jan Baiget, Arnau Montanya.

Van recitar l'auca de Francesc Vicent Garcia la Rosa Mari Rué i l'Encarna Valera Tost.  Els membres de la coral parroquial van cantar una cançó amb companya de la Sonia Tost amb el violí.

Tot seguit van recitar el poema Tant si Baixes la Vista Vers la Immunda en 11 idiomes diferents, Arnald Montanyà (Català), Jèssica Abu (Italià i anglès), Maria Ramos (Francès), Sílvia Fernandez (Castellà), Borja (Llatí), Bern Josef (Alemany), Naima Atrous (Àrab), Abel Montagut (Interlingua), Montserrat Martí i Abel Montagut (Esperanto), Marina Alexandru (Romanès).

En acabar la lectura amb diferents idiomes, els alumnes de l'escola El Cérvol van sortir a recitar el seu poema que van il·lustra que els tenim exposats a la Biblioteca.

En finalitzar l'acte vàrem sortejar tres vals de 20 € pels participants de l'Escola El Cérvol.

Amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Galeria d'imatges