Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Represa dels serveis de la biblioteca!

Us informem que a partir del proper dilluns 3 d’agost ampliem serveis a la Biblioteca Pública de Cervià i ja podreu accedir a l’interior (menys la zona infantil que restarà tancada) amb les condicions necessàries per garantir la vostra seguretat.

DIJOUS 30 JULIOL 2020

Com a mesures generals es continua mantenint:

• La distància de seguretat de 1,5m.
  • L’ús de la mascareta serà obligatori en tots els espais.
  • Abans d’entrar facilitarem els elements necessaris per a la higiene de mans.

A partir del dia 3 d’agost entra en vigor l’horari d’estiu:

Dilluns i dijous de 17:00h a 21:00h

Dimarts, dimecres i divendres de 10:00h a 13:00h

• La biblioteca oferirà 4 punts d’estudi formals, 2 punts de lectura i el telecentre restarà obert amb dos ordinadors.
  • També podreu consultar el fons. Us proporcionarem els elements necessaris per accedir-hi amb seguretat.
  • La biblioteca ha habilitat espais on depositar els llibres consultats i que restaran en quarantena.
  • Podeu reservar espais d’estudi i telecentre al telèfon 973 17 82 73 i també per WhatsApp: https://wa.me/34973178273

Recordeu que la Biblioteca de Cervià no tanca a l’estiu!!!!